lørdag den 7. marts 2009

Tak for de gode råd:)

Det er Lørdag og derfor weekend:)

Jeg takker for de gode råd, som jeg har modtaget indtil videre.

Refleksion over kommentarene:
Jeg tænker meget over, hvilken bikini jeg skal have på til sommer på stranden og må derfor købe den dyreste og flotteste bikini ever, når kiloene er røget. Men spørgsmålet er, om de så er røget til sommer? Her har jeg fastlagt min første deadline!

MISSION vægttab:
Afsluttet d. 1 Juli 2009
Her skal jeg have tabt 10 kg og har dermed opnået min ideal vægt.
Tab 10 kg. på 12 uger = (800 gram om ugen) knap et kilo om ugen.

Det er vigtig for mig, at jeg ikke får bandlyst chokolade, fordi jeg får en mærkelig ustyrlig trang til det. Hvis jeg ikke er på slankekur, tænker jeg ikke så meget på chokolade og spiser derfor mindre af det.
Derfor har jeg skiftet mange af mine madprodukter ud med low fat madprodukter, så der er plads til et stykke chokolade.
Men min store frygt er cyklen ude i garagen, som min kæreste har lavet klar til mig. Der skal jeg altså have taget mig gevaldig sammen. Det er faktisk kun den det handler om!!

Nå, jeg må smutte. Skal drikke mig i hegnet i aften og indtage max humle kalorier:)

God weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar