torsdag den 19. marts 2009

jeg er stolt af mig selv:)

Jeg har været på cyklen hver dag og det kører virkelig for mig. Jeg føler mig mere frisk i løbet af dagen, selvom jeg mødte 2 gylle-vogne på landevejen i morges:)

Jeg holder min kur. Dog tog jeg et stykke kage i dag, fordi vi holdte afskedsreception for 2 arbejdskollegaer. Der kunne jeg ikke dy mig. Jeg havde selv bagt kagen og vidste derfor hvor meget godt den indeholdte:(

Alt i alt er jeg ved godt mod og glæder mig til vægtens display i morgen tidlig.

1 kommentar:

  1. To tommelfingre op herfra :) Dog vil jeg pointere at hvis du vil køre den cyklus med at indtage ekstra kalorier hver 3. dag så er det utrolig vigtig at du har fuldt styr på dine kalorier på dag 1+2.

    Hvis du ikke ved så nogenlunde hvor mange kalorier du egentlig får, og du ikke helt kan lade være med at tage et stykke kage osv. en gang imellem, så er det MEGET bedre at droppe den teknik med hver 3. dag.

    Hvis du ikke har styr på dine kalorier dag 1+2 (det vil sige at du plus minus 10% kan sige hvor mange kalorier du har indtaget) så skal du IKKE bruge teknikken med hver 3. dag men istedet bare køre den dagsrytme som du kører nu med nogenlunde sund mad og god motion hver dag.

    Held og lykke :)

    SvarSlet