torsdag den 26. marts 2009

Imorgen slår jeg med bat;)

I morgen starter jeg på batminton sammen med min kæreste. Vi har aftalt at cykle ned til hallen (30min), spille en kamp og cykle hjem igen. Det glæder jeg mig faktisk til.

Jeg synes selv, at jeg er blevet ret sej til cykling:) Jeg tror også at motionen har medvirket til, at jeg er mere frisk i løbet af dagen og ikke behøver så meget søvn som før.

Karny, du skrev til mig, at jeg kunne tage på, hvis jeg var et bestemt sted i min cyklus og blev straks nysgerrig. Da jeg vejede mig i sidste uge og opdagede min lille vægtforøgelse havde jeg menstruation. Vil du fortælle mig lidt mere om din viden herom? På forhånd tak:) Måske du også ved noget om det Henrik Bruhn?
Det synes jeg er ret interessant!

1 kommentar:

  1. Hej Lisa Marie,
    Prøv at gå på Google og skriv ordene: "menstruation vægt". Som et af de første resultater kommer der et link til netdoktor, - der kan du læse om det.
    Mvh Karny

    SvarSlet