søndag den 1. marts 2009

Dag 1

Jeg vil gerne tabe mig 10 kg. og er derfor gået i gang med et slanke eksperiment på 30 dage. Kuren i sig selv hedder ikke noget, men jeg følger en bestemt kost plan inspireret af Henrik Bruhns kur "Naturlig slankekur"

Jeg vil skrive hver dag på denne blog, for at følge min egen udvikling, sundhed og vægttab.

1 dag på kuren
Morgenmad: 1 protein shake og 2 glas vand. 2 LS7, 1 vitaminpille, 2 spsk olie, 6 fiber piller

Mellemmåltid: 1 Æble

Middagsmad: En salat med kyllinge strimler og små kalkun frikadeller og en dåse pepsi light

Mellemmåltid: 1 Æble

Aftensmad: Hjemmelavede burgere; Indhold: 3-7 % fedt, salat, tomat, agurk, løg, syltede agurker, Fiber boller. Syndigt - Ketchup og remulade, dog i små mængder. Ca. en halv liter vand.

Øvrigt: Kaffe

Udfra dagens kost, kan jeg konstatere, at jeg ikke har drukket nok vand, ikke spist alle mine LS7 og syndet i forhold til ketchup og remulade.
Jeg har heller ikke motioneret i dag.

Hvordan har jeg haft det?
Jeg sidder lige nu og tænker på, hvordan jeg har det og må indrømme, at jeg har det udemærket. Dog er jeg træt af, at jeg ikke fik motioneret. Særligt fordi jeg har weekend fedt på kroppen;)

Hvad tænker jeg?
Jeg synes, at jeg kan overskue denne her kur, fordi Tirsdag bliver en Snickers dag for mig. Så er der gået 2 dage og må derfor indtage 1000 kalorier mere, hvilke bla. svarer til et stykke dejligt chokolade.
Ellers er jeg ved godt mod og glæder mig til en dejlig krop til sommer:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar